Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
25.04.2018 18:28 - Една жена
Автор: emocionalnost Категория: Лични дневници   
Прочетен: 1017 Коментари: 2 Гласове:
12

Последна промяна: 25.04.2018 20:46

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg
               Тя стоеше клекнала до две чанти близо до тротоара. Вървях бавно и нехайно, когато погледа ми се спря върху нея! Когато наближих видях, че в тях имаше дрехи. Нито нови, нито стари, все едно подарени. Изглеждаше изтощена, слабото тяло едва се движеше из под дрехите... Стана ми жал... В джоба на раницата имах един лев... С една ръка бръкнах и метала се озова между пръстите ми. Обърнах се към нея и й го подадох. Поисках да си купи нещо за здраве... Тя отказа... Не се примирих и пуснах монетата в една от чантите... Отдалечих се бързо и почти припряно. Останах сама загледана в нищото. Една сълза се стече по лицето ми. Минути по- късно жената ме настигна и ми върна петдесет стотинки, рестото, което са щели да й дадат, когато си вземе кафе...
          Едва се усмихнах, погледът се замъгли отново. Пожелах й всичко хубаво...
          Това е действителен случай... Исках да споделя с Вас нещо, което ме разтърси из основи и ми върна вярата в доброто!




Гласувай:
12



Следващ постинг
Предишен постинг

1. donchevav - Често нещо в нас - привичка ли, го...
01.05.2018 10:46
Често нещо в нас - привичка ли, горчив опит, възпитание или стандарт, слага знак за равенство между нищета и порок. А това явно е предубеждение - грозно и набеждаващо, нечовешко. Бедните, отрудените, лишените от елементарни средства за преживяване, преминали през ада на мъки и унижения, преодоляващи какви ли не изпитания, отстояващи на натиска на бита и обществото, са много по-близко до Бога от нас, заобиколените от материални придобивки и излишества. Какво му трябва на човек - къшей хляб и добра дума...
Хубава история! Поздрави, Мариела!
цитирай
2. emocionalnost - Благодаря!!!
01.05.2018 18:59
Благодаря!!!
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: emocionalnost
Категория: Лични дневници
Прочетен: 1028639
Постинги: 616
Коментари: 905
Гласове: 25551
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031
Блогрол