Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
24.10.2013 05:49 - Тук отново – Джони Наш
Автор: andri Категория: Музика   
Прочетен: 4393 Коментари: 2 Гласове:
8

Последна промяна: 05.12.2013 13:34

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg
                                                      Тук отново – Джони Наш

                   video  - http://www.youtube.com/watch?v=hFiRp4MTnzU



Сутрин, когато стана,
малки деца ме питат
защо не пея песните си отново.
Като орел, летящ високо над облаците,
за да освободи ума си от света,
която остави зад себе си.
В сърцето си пея мелодии за красиви неща.
Заслушай се и ще чуеш моите песни отново.

Млад съм и съм стар, вземи сърцето ми,
вземи душата ми, аз съм тук отново,
за да бъда с теб.

Като подивяла река сърцето ми копнее
и се чудя защо виждам картини от живот,
който не съм виждал.
Като лъчите, които благославят нощта,
за да построят дом от кристална светлина,
така й моите мечти никога няма да се изгубят.
Като непрекъснат дъх, за вас, малки деца,
пея тази песен, за да освободя ума ви.

Млад съм и съм стар, вземи сърцето ми,
вземи душата ми, аз съм тук отново просто,
за да бъда с теб.

Отива си още една от многото самотни нощи.
Намерих света наречен рай.

Млад съм и съм стар, вземи сърцето ми,
вземи душата ми, аз съм тук отново,
за да бъда с теб.

Млад съм и съм стар, вземи сърцето ми,
вземи душата ми, аз съм тук отново просто,
за да бъда с теб.

С благодарности към Евдокия за превода "от ефир".


Целият албум:

JOHNNY NASH Here Again (1986 Japanese 10-track promo sample LP, picture sleeve with obi-strip 28MM0522)

Tracklisting & More Information

1. Born To Sing
2. Precious Lady
3. Rock Me Baby
4. Island Girl
5. Baby You"re Mine
6. Mansion In The Sky
7. Here Again
8. We Got Troubles
9. Now You"re Gone
10. Never Going Back

LP RECORD   







Гласувай:
8


Вълнообразно


1. kasnaprolet9999 - Много хубав клип, песента е тъжна, ...
24.10.2013 15:38
Много хубав клип, песента е тъжна, но хубава.
цитирай
2. dalida - Прекрасна песен.
27.10.2013 00:31
JOHNNY NASH Here Again

И един нескончаем спомен за изминалите години

когато работих на Пампорово в х. Перелик
DJ по онова време не беше популярна професия
стоях зад пулта когато тази песен звучеше в бара
а дансинга беше пълен с прилепнали един към друг двойки
танцуваха под такта на тази прекрасна,макар и тъжна песен.
Имам толкова спомени от онова време и ги помня с подробности,
заради мелодиите които все още са в паметта ми.
цитирай
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене

Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031