Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
24.09.2014 23:54 - Цинично
Автор: faktifakti Категория: Изкуство   
Прочетен: 8760 Коментари: 12 Гласове:
32

Последна промяна: 25.09.2014 09:47

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg

Знаеш ли в 7 - мия кръг на ада

ми е уютно,
но днес ще бъда цинична.
Кажи ми къде държиш
дългия път?!
И не ми отговаряй -
Животът не стана , както поисках.
Ще живея вече като монах,
защото ми омръзна светът..
Есенният вятър ми открадна
неусетно последното злато.
Сега касата на душата
зее празна,
захвърлена на безлюдното плато..

Хей, ти дори не събра по пътя
букет от чудесните дни.
А сега с пръсти държиш слънцето,
което потъва към зимните бездни.
Ти казваш - тъмно е,
а аз с искри в очите си
ти осветявам пътя.
Кажи довиждане на краткия си ден
и аз към утрото ще те упътя..

Сега върви  по асфалта
в дъжда!
И на облика си се опирай
в локвите.
Вятърът ще те издуха
във посока
към ръцете ми  протегнати..
И в мъглата
ще се появят те своевременно,
от 7 - мия кръг,
където ми е уютно.
Където се научих
да спасявам цинично,
но навременно..







Гласувай:
32



Следващ постинг
Предишен постинг

1. stela50 - !!!
25.09.2014 14:44
...Където се научих
да спасявам цинично,
но навременно...
Страхотно е, Факти...
Поздрави !
цитирай
2. romanticgirl25 - Есенният вятър ми открадна неусетно последното злато. Сега касата на душата зее празна, захвърлена на безлюдното плато..
25.09.2014 18:25
Толкова много ми харесва. И на мен един бивш ми открадна доста злато и малко късче от душата. Недей да се закътваш в ада....излез, рано ти е още...приятелко:)поздрави и искрена прегръдка!
цитирай
3. sestra - В седмия кръг може и да е уютно,
25.09.2014 20:17
но в деветия няма да е. Цинично? Не прочетох нищо такова, а знам какво е цинизъм.
цитирай
4. faktifakti - здравей и благодаря
25.09.2014 21:20
stela50 написа:
...Където се научих
да спасявам цинично,
но навременно...
Страхотно е, Факти...
Поздрави !

цитирай
5. faktifakti - на мен никой не ми е отнел нищо,
25.09.2014 21:22
но човек трябва да провери и в ада как е, за да оцени рая.
поздрави приятелко :)

romanticgirl25 написа:
Толкова много ми харесва. И на мен един бивш ми открадна доста злато и малко късче от душата. Недей да се закътваш в ада....излез, рано ти е още...приятелко:)поздрави и искрена прегръдка!

цитирай
6. faktifakti - да попиташ някой безцеремонно
25.09.2014 21:24
къде държи дългия път , не е ли цинизъм?
ако някой мен ме пита ще го изстрелям в космоса директно.
не се бях сетила , за 9 тия кръг, трябва да проверя как е там климата.
аз обичам да ми е топличко :).


sestra написа:
но в деветия няма да е. Цинично? Не прочетох нищо такова, а знам какво е цинизъм.

цитирай
7. donchevav - Харесва ми мефистофелската поза, ...
25.09.2014 22:14
Харесва ми мефистофелската поза, която си заела, и цинизмът, който размахваш като оръжие, но...мила Факти, ти си толкова нежна, внимателна, добра към всички, че едва ли някой би взел насериозно твоето предупреждение! Няма как да станеш зъл дявол, приятелко с ангелска душа! Или пак бъркам изкуството с реалността -- сигурно!:)))))
Протягам ръце надалече-далече, чак до седмия кръг на Ада, за да те прегърна, а усмивката, която ти подарявам, се надявам поне малко да освети оная преизподня, в която сама си се намъкнала. Поздрави, мила приятелко Факти!
цитирай
8. faktifakti - кажи на сатаната, че е нежен, добър, внимателен
25.09.2014 23:20
към всички и дори той ще си повярва.
но наистина, за мен стихоплетството е само гимнастика за мозъка.
не съм в никой от кръговете на ада, а тук в забавната реалност.
благодаря ти за милите думи, които мисля не заслужавам.
спокойна нощ.
и споко ок съм.
donchevav написа:
Харесва ми мефистофелската поза, която си заела, и цинизмът, който размахваш като оръжие, но...мила Факти, ти си толкова нежна, внимателна, добра към всички, че едва ли някой би взел насериозно твоето предупреждение! Няма как да станеш зъл дявол, приятелко с ангелска душа! Или пак бъркам изкуството с реалността -- сигурно!:)))))
Протягам ръце надалече-далече, чак до седмия кръг на Ада, за да те прегърна, а усмивката, която ти подарявам, се надявам поне малко да освети оная преизподня, в която сама си се намъкнала. Поздрави, мила приятелко Факти!

цитирай
9. sestra - Ами този въпрос
26.09.2014 11:46
[quote=faktifakti]къде държи дългия път , не е ли цинизъм?
ако някой мен ме пита ще го изстрелям в космоса директно.
не се бях сетила , за 9 тия кръг, трябва да проверя как е там климата.
аз обичам да ми е топличко :).

не съм го разбрала, щом трябва да звучи цинично...

цитирай
10. faktifakti - карай
26.09.2014 12:10
sestra написа:
[quote=faktifakti]къде държи дългия път , не е ли цинизъм?
ако някой мен ме пита ще го изстрелям в космоса директно.
не се бях сетила , за 9 тия кръг, трябва да проверя как е там климата.
аз обичам да ми е топличко :).

не съм го разбрала, щом трябва да звучи цинично...


цитирай
11. makont - Хей Еви,
26.09.2014 15:01
в кръговете на Ада нямат ли застраховки, срещу кражба на злато от есенни ветрове? Трябва да ги светнем. Така може да омилостивиш стопанина и да добиеш някоя и друга адова екстра. Днес ми е нещо усмихнато и аз като Сестричка не схванах цинизма, здраве да е. И мисля си, че "...упътваща към утрото.." много ти отива! Усмивки от мен!
цитирай
12. faktifakti - сигурно сме на различни честоти. прегръдки
26.09.2014 21:56
makont написа:
в кръговете на Ада нямат ли застраховки, срещу кражба на злато от есенни ветрове? Трябва да ги светнем. Така може да омилостивиш стопанина и да добиеш някоя и друга адова екстра. Днес ми е нещо усмихнато и аз като Сестричка не схванах цинизма, здраве да е. И мисля си, че "...упътваща към утрото.." много ти отива! Усмивки от мен!

цитирай
Търсене

За този блог
Автор: faktifakti
Категория: Поезия
Прочетен: 3076447
Постинги: 949
Коментари: 9090
Гласове: 23317
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031