Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Календар
«  Април, 2018  
ПВСЧПСН
1
2345678
9101112131415
16171819202122
23242526272829
30
Постинг
18.10.2015 09:45 - Болестите и храните, които консумираме
Автор: andri Категория: Лайфстайл   
Прочетен: 1970 Коментари: 5 Гласове:
6


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg
                                           ХРАНЕНЕ, ПИЕНЕ И БОЛЕСТИТЕ


                           image
            


В ежедневието си човек или забравя да се храни или преяжда. Забелязала съм че деца с наднормено тегло тежко дишат, бавно се движат а за бягане изобщо да не говорим. Лошо е когато родителите не обръщат внимание на децата си - какво обличат, с какво се хранят и къде ходят?

Особено съм впечатлена от хора, които са затлъстели от лакомия. Но има и такива, които затлъстяват от прекомерна употреба на лекарствени медикаменти.

Затлъстяването и подуването на организма не са едно и също нещо.

ЗАТЛЪСТЯВАНЕТО - е признак на лакомия.
ПОДУВАНЕТО - е признак на отравяне на организма.

СМЕСВАНЕТО НА ХРАНИ
Смесването в стомаха на хранителните продукти, когато се храним, не трябва да става, защото всеки продукт има свое време за разлагане. Ако се смесят продуктите с различно време на разлагане се получава това, от което много хора страдат - подуване на стомаха и отичане на крайниците - т.е. натравяне.

За да се избегне това натравяне трябва да се храним разделно.
РАЗДЕЛНО ХРАНЕНЕ
Ако сутрин закусвате плодове, не яжте месо или хляб. Тези продукти не са съвместими със сладко - киселите плодове.
На обяд може да си хапнете зеленчукова пица; месно ястие; сандвич - ако сте на работа или навън, готвено месо със зеленчуци. Не консумирайте тестени изделия заедно със яденето. ЗАЩОТО: месото спада към белтъчините, а хляба е към въглехидрати. НЕ ТРЯБВА ДА СМЕСВАТЕ МАЗНИНИ - БЕЛТЪЧИНИ СЪС ВЪГЛЕХИДРАТИ.
БЕЛТЪЧИНИТЕ могат да се комбинират със зеленчуци и плодове.
ВЪГЛЕХИДРАТИ могат да се комбинират с плодове и зеленчуци.
ВОДА пийте винаги, когато ви се пие.
При разделното хранене, алкохола (вино, бира, концентрати) се разрешават в умерени количества. Не позволявайте лакомията да ви води за носа.

При разделното хранене МЕСО със сирене и яюца не се допуска.
Бобовите храни се комбинират добре със зеленчуци, които не съдържат нишесте в състава си.
ЧЕРНИЯТ ДРОБ - той преработва храната и когато има тлъсти храни за обработнаве се затруднява което създава т.н. киселини в стомаха. Киселините които човек чувства не са от преяждане, а от смесването на протеини с въглехидрати и зеленчуци. Претоварването на стомаха и черния дроб създава чувството на тежест в корема и затруднено дишане. Това са първите признаци на натравяне на огранизма.
НЕ СМЕСВАЙТЕ ХРАНИТЕ!
ХЛЯБ - той наистина създава дискомфорт в организма, когато сме се натъпкали с него. Една филия черен фляб има 160 к.калории. При консумацията на 2 филии хляб това прави 320к.калории. Ако се движите през деня трябва да консумирате най-много 2000 к.калории и да изгаряте около 1500 к.калории до края на деня, за да набавите следващите през другия ден. Ако се храните три пъти на ден и заедно с яденето на месо и зеленчуци ядете и хляб тогава става смесване на белтъчни храни с въглехидратни (белтъчни - месо, риба, сланина, мляко, масло - всички храни които съдържат мазнини), въглехидратни - тестени изделия.
ДОМАТИТЕ краставиците и зелето - добре е да се консумират в сурово състояние. Ако се преработват в топлинно състояние (готвене, пържене, пекане) тогава се получава следното: в стомаха се появяват киселини, които пречат за нормалното смилане и разлагане на другите храни (месо, тестени,сланини).
СИРЕНЕТО - Комбинирайте яденето на сирене и кашкавал с домати. Доматите спомагат по-лесното усвояване на мазните храни.
ЯДКИТЕ - те също спадат към мазните храни, защото съдържат мазни съставки(олио). Бадемите, орехите, слънчоглед, жълъди и др. съдържат определено количество мазнини в състава си.
ПОДУВАНЕ НА КОРЕМА И КРАЙНИЦИТЕ - получава се винаги, когато консумацията на газирани напитки е увеличено (сутрин, обяд и вечеря са придружени с газирана напитка за пиене. Подуване се получава и когато употребявате голямо количество вода или напитки, които не успяват да се асимилират в организма. Тогава те се застояват в стомаха, черния дроб и бъбреците - там вкисват и се полепват по стените на органите (стават като тапет залепен със здраво лепило) трудно се отлепят от там - трябва един път в месеца да правите прочистване на организма с английска сол 1грам, разтворена в 200мл.вода. Това количество не е опасно за стомаха, но ако се прекали, се получава възпаление на някой от органите, което води до хронични болести.

За повече информация тук: в сайта на BG- MAMA. 




Гласувай:
6
0


Вълнообразно


1. valben - Привет!
18.10.2015 10:10
Материалът е много хубав. Иска ми се да добавя няколко изречения за ядките. Те не са само богати на растителен протеин и мазнини, но и на един особен вид въглехидрати. Техните въглехидрати се разграждат бавно и са много подходящи за диабетици склонни на нощни хипогликимии. Нека да не забравяме и съдържащото се в тях (кайсиеви ядки, бъдемови ядки и др.) вещество амегдалин, което е с доказано противотуморно действие.
Още един път поздравления за полезната информация.
цитирай
2. breeze - Ядкита са необходимите за организма мазнини.
18.10.2015 10:38
И са полезни единствено при правилно смесване, (до грамче). с протеини и въглехидрати. Нарушаването на този баланс нарушава и здравето.
Пример:
извара - 160 гр.
месо - 56 гр.
домати - 240 гр.
грозде - 180 гр.
бадеми - 9 бр.

нарича се зоново хранене.
цитирай
3. andri - Привет,Вал!
19.10.2015 06:23
Благодаря ви за полезната информация, която сте предоставили за общо ползване!

Желая ви плодотворна седмица!
цитирай
4. andri - Здравей, Бриз!
19.10.2015 06:26
Всяка храна е необходима за човешкия организъм. Достатъчно е само всяка от тези храни да ни е позната, да знаем какво съдържа, за да я консумираме правилно и да не прекаляваме.
Благодаря ви за примера!
Дано има ефект!
цитирай
5. dalida - Здравейте на всички коментиращи тук!
19.10.2015 09:48
Искам да ви кажа нещо важно за хляба,с който сме свикнали.
ХЛЯБ - ът
Това е саставката от храната, която дава сили (калории) на всяко живо същество.
Но, ако човек иска да не пълнее и да няма киселини от това допълнение към храната наречено Хляб, то трябва да смени вида и съдържанието на хляба.
ПЪЛНОЗЪРНЕСТ ХЛЯБ - е една от най-ценните храни за хората, стига той да е направен от качествена суровина и да не е придружен от нежелани съставки като подобрители, стабилизатори и консерванти. По своята същност пълнозърнест е онзи хляб, за направата на който е използвано брашно с всички части на зърното. Той е източник на ценни хранителни вещества в храненето на съвременния човек.
Само 100% пълнозърнестия хляб гарантира обаче всичко полезно в цялото зърно. Сред продуктите с етикет „пълнозърнест” ще откриете - пшеничен пълнозърнест, ръжен пълнозърнест и многозърнест пълнозърнест, с добавки на различни видове семена (лен, мак, сусам, овес и др.), витамини и фибри.
(забелязала съм че, моите кучета много обичат да ядят сух хляб, обожават го.От тях разбрах че сухият хляб е полезен за "болен" стомах. Сухият хляб съдържа само най-важните съставки, без мазнините. Старите хора също обичат да ядят сух хляб. От тук следва че сухият хляб е за предпочитане пред топлия,мек хляб, който след като го хапнем става на тестена топка в стомаха,трудно се разгражда и асимилира от организма и поражда киселини и оригвания, които съвсем не са приятни, отвратителни са.)
цитирай
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене

За този блог
Автор: andri
Категория: Лайфстайл
Прочетен: 635571
Постинги: 198
Коментари: 813
Гласове: 7451