Постинг
11.09.2013 10:31 -
Ако имаше Бог
Ако имаше Бог
не би имало битки
ни вдовици зачернени,
ни милиони избити...
И дечица невинни
не биха измирали,
ако имаше Бог....
Не би имало клирове
с мъжеложци най-алчни,
само златото виждали...
със душите си черни
светлината зазиждали
във оковите тежки
на нечий облог...
Ако имаше Бог,
ако той беше истински,
щяхме в мир да живеем,
да обичаме искрено,
да се вслушваме в вятъра,
да се будим със птиците,
да ценим красотата,
да презреме жълтиците...
И не казвайте,
моля ви,
Бог, че любов е...
Любовта ми е
Бог!
Любовта ми е
Котва,
що на бурите
страшни сред отровния плод
ми остава опора!
Любовта е
Живот!
Живот или пръдня на вятъра
Не мога да блогвам с непочтенни хора и с...
Поредна пирова победа на отрицателната с...
Не мога да блогвам с непочтенни хора и с...
Поредна пирова победа на отрицателната с...
Поздрави..мн.добре казаноо.:)
цитирайБлагодаря.
цитирайхубаво да богохулстваш. Най-вече за теб самия. И това не е заяждане.
цитирайБогохулстване е, ако вярвам, че ми такова чудо като въпросния Бог, а аз не вярвам.
Имам си глава на раменете, чел съм наблюдавал съм и съм стигнал до нещо, което за мен е вярно.
Не се страхувам от нещо толкова измислено и противоречиво.
цитирайИмам си глава на раменете, чел съм наблюдавал съм и съм стигнал до нещо, което за мен е вярно.
Не се страхувам от нещо толкова измислено и противоречиво.
хората спазваха Божиите напътствия и истини... и имаха почитание
свише... животът им щеше да бъде много, много по-добър...
цитирайсвише... животът им щеше да бъде много, много по-добър...
Е, нали бил всемогъщ и всесилен, пък хората си правят каквото искат, или е всемогъщ и всесилен само когато прави пакости?
цитирай
7.
анонимен -
Да, ама няма. Има го само в главите на ...
11.09.2013 14:10
11.09.2013 14:10
Да, ама няма. Има го само в главите на малоумниците.
цитирайНе на всички, но като цяло - да.
цитирай Бог ни обича:
http://cs306915.vk.me/v306915150/9534/MtnAhq2YvM4.jpg
цитирайhttp://cs306915.vk.me/v306915150/9534/MtnAhq2YvM4.jpg
трябва да знаеш какво е това нещо, а не да му поставяш свои условия.
цитирайно зададох въпрос и ми поясниха следното:
"Живеем в света на Антихриста и Бог не се намесва, защото в момента земята е на Дявола". И като попитах 'Бог някакъв лузър ли е, че се е отказал така лесно от битката ми отговориха: "Не се е отказал, не се намесва, защото хората са направили своя избор при Първородния грях". от което разбрах, че ни е спукана работата и побързах да си изпия Мохитото преди Антихриста да ме е спипал някъде на тъмно.
цитирай"Живеем в света на Антихриста и Бог не се намесва, защото в момента земята е на Дявола". И като попитах 'Бог някакъв лузър ли е, че се е отказал така лесно от битката ми отговориха: "Не се е отказал, не се намесва, защото хората са направили своя избор при Първородния грях". от което разбрах, че ни е спукана работата и побързах да си изпия Мохитото преди Антихриста да ме е спипал някъде на тъмно.
vmir написа:
трябва да знаеш какво е това нещо, а не да му поставяш свои условия.
А откъде накъде нещо, което не съм виждал и не е сигурно, че съществува ще ми поставя условия, или пък някой друг от негово име ще го прави?
toxic написа:
но зададох въпрос и ми поясниха следното:
"Живеем в света на Антихриста и Бог не се намесва, защото в момента земята е на Дявола". И като попитах 'Бог някакъв лузър ли е, че се е отказал така лесно от битката ми отговориха: "Не се е отказал, не се намесва, защото хората са направили своя избор при Първородния грях". от което разбрах, че ни е спукана работата и побързах да си изпия Мохитото преди Антихриста да ме е спипал някъде на тъмно.
"Живеем в света на Антихриста и Бог не се намесва, защото в момента земята е на Дявола". И като попитах 'Бог някакъв лузър ли е, че се е отказал така лесно от битката ми отговориха: "Не се е отказал, не се намесва, защото хората са направили своя избор при Първородния грях". от което разбрах, че ни е спукана работата и побързах да си изпия Мохитото преди Антихриста да ме е спипал някъде на тъмно.
Правилно :) Дъни си Мохито и остави абдалите да се занимават с Антихрист, Прохрист, Прехрист и Постхрист :)
Най-ме кефят бабичките, когато усетят, че трапът ги зове - всички стават много набожни и гледат да зарибят де що може, че да натрупат точков актив пред Шефа :) :) :)
freeoldmen написа:
Бог ни обича:
http://cs306915.vk.me/v306915150/9534/MtnAhq2YvM4.jpg
http://cs306915.vk.me/v306915150/9534/MtnAhq2YvM4.jpg
Ами, аз не вярвам в него и може и да не ме обича :)
проглушиха ни ушите за някакъв дементен учен, дето уж плонжирал в лоното на църквата.
Ама айде, че нещо притъмня, ще бързам и аз да си допия ракията.:-)))
цитирайАма айде, че нещо притъмня, ще бързам и аз да си допия ракията.:-)))
Дори и да не вярваш в бог, живей така все едно той съществува!
цитирайfreeoldmen написа:
проглушиха ни ушите за някакъв дементен учен, дето уж плонжирал в лоното на църквата.
Ама айде, че нещо притъмня, ще бързам и аз да си допия ракията.:-)))
Ама айде, че нещо притъмня, ще бързам и аз да си допия ракията.:-)))
В ракията е истината ;)
travell написа:
Дори и да не вярваш в бог, живей така все едно той съществува!
А, нема нужда :) Аз си живея така, че да съм в мир със себе си :)
19.
stultus -
Когато хората питат...
12.09.2013 03:20
12.09.2013 03:20
защо се случва това, или онова, забравят, че Бог никога не пречи на свободната воля. Всеки човек разполага с пълна свобода да избере. Затова има престъпления, затова има и несправедливости – това е свободният избор на хората, направен без каквото и да е вмешателство. За добро или за зло. Всеки избира сам пътя си и отговаря за него. Лесно е да повярваш, когато видиш чудо – чудеса се случват непрекъснато, трудно е да повярваш без тях. Човек може и да не вярва в Бог, но Бог вярва в него. Поздрави.
цитирайБог не е виновен за това,че хората избират да вършат зло.
Библията се разбира само чрез вяра. Иначе - НЕ!
цитирайБиблията се разбира само чрез вяра. Иначе - НЕ!
stultus написа:
защо се случва това, или онова, забравят, че Бог никога не пречи на свободната воля. Всеки човек разполага с пълна свобода да избере. Затова има престъпления, затова има и несправедливости – това е свободният избор на хората, направен без каквото и да е вмешателство. За добро или за зло. Всеки избира сам пътя си и отговаря за него. Лесно е да повярваш, когато видиш чудо – чудеса се случват непрекъснато, трудно е да повярваш без тях. Човек може и да не вярва в Бог, но Бог вярва в него. Поздрави.
Всяко "чудо" си има научно обяснение, но когато искаш да си примитивен и да вярваш в Торбалан и Баба Меца, кой може да те спре?
Поздрави :)
zabylgarite написа:
Бог не е виновен за това,че хората избират да вършат зло.
Библията се разбира само чрез вяра. Иначе - НЕ!
Библията се разбира само чрез вяра. Иначе - НЕ!
Библията е една манипулация, а това с вярата е смешно - ако го вярваш, небето ще стане ли електироково оранжево?
НЕ ВЯРВАШ В БОГ ТВОЕ ПРАВО-
БОГ Е ТАМ КЪДЕТО ИМА ВЯРА. ЗА СЪЖАЛЕНИЕ, БОГОХУЛСТВОТО Е ТЕЖЪК ГРЯХ!
БОГ Е КАТО КНИГА, КОЯТО КАЗВА, КАКВО ДА СЕ ПРАВИ- НО... ТЯ НЕ ПРАВИ ДОБРО И НЕ ПРЕДОТВРАТЯВА ЗЛОТО...
НЯМА ДА ГО РАЗБЕРЕТЕ, НО ИСКАМ ВСЕ ПАК ДА ОПИТАМ... ЗАЩОТО БОГ НИ УЧИ НА ДОБРОТА И ЗАТОВА ТОЗИ СВЯТ Е ОЦЕЛЯЛ, УСПЯЛ И ЩЕ ПРОДЪЛЖИ ДА ПРОСПЕРИРА. ВЪЗХОДА НЯМА ЗАДЕН ХОД....
цитирайБОГ Е ТАМ КЪДЕТО ИМА ВЯРА. ЗА СЪЖАЛЕНИЕ, БОГОХУЛСТВОТО Е ТЕЖЪК ГРЯХ!
БОГ Е КАТО КНИГА, КОЯТО КАЗВА, КАКВО ДА СЕ ПРАВИ- НО... ТЯ НЕ ПРАВИ ДОБРО И НЕ ПРЕДОТВРАТЯВА ЗЛОТО...
НЯМА ДА ГО РАЗБЕРЕТЕ, НО ИСКАМ ВСЕ ПАК ДА ОПИТАМ... ЗАЩОТО БОГ НИ УЧИ НА ДОБРОТА И ЗАТОВА ТОЗИ СВЯТ Е ОЦЕЛЯЛ, УСПЯЛ И ЩЕ ПРОДЪЛЖИ ДА ПРОСПЕРИРА. ВЪЗХОДА НЯМА ЗАДЕН ХОД....
turb04 написа:
Библията е една манипулация, а това с вярата е смешно - ако го вярваш, небето ще стане ли електироково оранжево?
zabylgarite написа:
Бог не е виновен за това,че хората избират да вършат зло.
Библията се разбира само чрез вяра. Иначе - НЕ!
Библията се разбира само чрез вяра. Иначе - НЕ!
Библията е една манипулация, а това с вярата е смешно - ако го вярваш, небето ще стане ли електироково оранжево?
НЯМА В БИБЛИЯТА МАНИПУЛАЦИЯ, А УРОЦИ, КАК ДА БЪДАТ ХОРАТА ДОБРИ - ТОЧНО ОБРАТНОТО- ХЕМ НЕ РАЗБИРАТЕ, КАКВО Е БОГ ХЕМ ДАВАТЕ АКЪЛ ОТ ИМЕТО НА ДЯВОЛА... ТОВА Е ТО МАНИПУЛАЦИЯ....
СИЛНО И СМЕЛО. УВАЖАВАМ ХОРАТА,КОИТО ВИСОКО И ЯСНО ЗАЯВЯВАТ СВОЯТА ПОЗИЦИЯ.
цитирайstefanh1950 написа:
СИЛНО И СМЕЛО. УВАЖАВАМ ХОРАТА,КОИТО ВИСОКО И ЯСНО ЗАЯВЯВАТ СВОЯТА ПОЗИЦИЯ.
Благодаря!
Oтваряйки Библията човек общува с Бога. Със Създателя си.
Отричайки Бога човек се противи на своята помощ-Бог.
Точно както евреите в Стария Завет.
цитирайОтричайки Бога човек се противи на своята помощ-Бог.
Точно както евреите в Стария Завет.
КАКВО НАПРАВИ БЕ, ЧОВЕК ? ЗАЩО, РИТНА КОШЕРА ?
РАЗБУНИ, пчелички, оси, стършели и търтеи. Да,търтей те,който са ХРАНТУТЕНИЦИТЕ НА ТАЗИ ВЯРА. Заблуждавайки и манипулирайки БЕДНИТЕ духом.
цитирайРАЗБУНИ, пчелички, оси, стършели и търтеи. Да,търтей те,който са ХРАНТУТЕНИЦИТЕ НА ТАЗИ ВЯРА. Заблуждавайки и манипулирайки БЕДНИТЕ духом.
stefanh1950 написа:
КАКВО НАПРАВИ БЕ, ЧОВЕК ? ЗАЩО, РИТНА КОШЕРА ?
РАЗБУНИ, пчелички, оси, стършели и търтеи. Да,търтей те,който са ХРАНТУТЕНИЦИТЕ НА ТАЗИ ВЯРА. Заблуждавайки и манипулирайки БЕДНИТЕ духом.
РАЗБУНИ, пчелички, оси, стършели и търтеи. Да,търтей те,който са ХРАНТУТЕНИЦИТЕ НА ТАЗИ ВЯРА. Заблуждавайки и манипулирайки БЕДНИТЕ духом.
Какво да ти кажа... Най-лесно е да не мислиш... :)
Ако нямаше...
takaini написа:
Ако нямаше...
Ако нямаше...
Ами, то няма....
turb04 написа:
А откъде накъде нещо, което не съм виждал и не е сигурно, че съществува ще ми поставя условия, или пък някой друг от негово име ще го прави?
vmir написа:
трябва да знаеш какво е това нещо, а не да му поставяш свои условия.
А откъде накъде нещо, което не съм виждал и не е сигурно, че съществува ще ми поставя условия, или пък някой друг от негово име ще го прави?
Това е истинският въпрос. "Защо той, а не Аз?"
Ами, защото, ако не вярваш в Бог, не би трябвало да искаш мястото му. Ако ли пък вярваш в Бог, би трябвало да му се подчиниш. Да се подчиниш на Бога, а не на човек. Но невярващия по инерция бърка Бог с човек, и в желанието си да властва над останалите, като Кушел иска Бог поведен на юларче, и без да му мигне оченцето обещава, че така щял да повярва в него.
vmir написа:
Това е истинският въпрос. "Защо той, а не Аз?"
Ами, защото, ако не вярваш в Бог, не би трябвало да искаш мястото му. Ако ли пък вярваш в Бог, би трябвало да му се подчиниш. Да се подчиниш на Бога, а не на човек. Но невярващия по инерция бърка Бог с човек, и в желанието си да властва над останалите, като Кушел иска Бог поведен на юларче, и без да му мигне оченцето обещава, че така щял да повярва в него.
turb04 написа:
А откъде накъде нещо, което не съм виждал и не е сигурно, че съществува ще ми поставя условия, или пък някой друг от негово име ще го прави?
vmir написа:
трябва да знаеш какво е това нещо, а не да му поставяш свои условия.
А откъде накъде нещо, което не съм виждал и не е сигурно, че съществува ще ми поставя условия, или пък някой друг от негово име ще го прави?
Това е истинският въпрос. "Защо той, а не Аз?"
Ами, защото, ако не вярваш в Бог, не би трябвало да искаш мястото му. Ако ли пък вярваш в Бог, би трябвало да му се подчиниш. Да се подчиниш на Бога, а не на човек. Но невярващия по инерция бърка Бог с човек, и в желанието си да властва над останалите, като Кушел иска Бог поведен на юларче, и без да му мигне оченцето обещава, че така щял да повярва в него.
Виж сега, не вярвам в бог и не му искам мястото и се подчинявам единствено на себе си. Просто нещата са такива и няма никакъв бог, дявол, таласъми, херувими, караконджули, ангели и подобни.
Вярвам в себе си и това е.
turb04 написа:
Ами, то няма....
takaini написа:
Ако нямаше...
Ако нямаше...
Ами, то няма....
Все едно ми казваш,че ние хората сме единствените същества на Всемира!Колко самоуверено звучиш!Вслушвай се по-добре в посланията,които идват до теб и слушайки повечко,ще чуеш нещо,което явно си пропуснал!
Примерът ти е неудачен, защото си мисля, че във Вселената има много живот.
А защо не допуснеш, че ти може да грешиш?
цитирайА защо не допуснеш, че ти може да грешиш?
УЧУДЕН СЪМ,ОТ РЕАКЦИЯТА НА ХРИСТОЛЮБИВИТЕ ВОЙНИ, НА БОЖИЕТО СЛОВО,СПРЯМО turb04. ТОЗИ БЛОГЪР, ВИСОКО И ЯСНО Е ЗАЯВИЛ СВОЯТА ПОЗИЦИЯ,ЧЕ ЗА НЕГО НЯМА БОГ,ТОЙ Е АТЕИСТ.
И СИ ЗАДАВАМ ВЪПРОСА: КАКВО Е ТОЛЕРАНТНОСТ ? АКО СИ С НАС,СИ ТОЛЕРАНТЕН, АКО ЛИ НЕ - ЮДА ИСКАРИОТСКИ.
НЕ Е НОРМАЛНО ТОВА ГОСПОДА ХРИСТИЯНИ,ОСТАВЕТЕ ВСЕКИ ИНДИВИД ДА ИЗБЕРЕ СВОЯ БОГ И КАКВО ЛОШО ИМА В ТОВА,ВСЕКИ САМ ЗА СЕБЕ СИ ДА Е БОГ - СТИГА ДА НЕ ПРЕЧИ НА ДРУГИТЕ.
И ПАК ЩЕ ЗАПИТАМ ПРИВЪРЖЕНИЦИТЕ НА ХРИСТОВОТО СЛОВО - КАКВО Е СПОРЕД ВАС ТОЛЕРАНТНОСТ ?
цитирайИ СИ ЗАДАВАМ ВЪПРОСА: КАКВО Е ТОЛЕРАНТНОСТ ? АКО СИ С НАС,СИ ТОЛЕРАНТЕН, АКО ЛИ НЕ - ЮДА ИСКАРИОТСКИ.
НЕ Е НОРМАЛНО ТОВА ГОСПОДА ХРИСТИЯНИ,ОСТАВЕТЕ ВСЕКИ ИНДИВИД ДА ИЗБЕРЕ СВОЯ БОГ И КАКВО ЛОШО ИМА В ТОВА,ВСЕКИ САМ ЗА СЕБЕ СИ ДА Е БОГ - СТИГА ДА НЕ ПРЕЧИ НА ДРУГИТЕ.
И ПАК ЩЕ ЗАПИТАМ ПРИВЪРЖЕНИЦИТЕ НА ХРИСТОВОТО СЛОВО - КАКВО Е СПОРЕД ВАС ТОЛЕРАНТНОСТ ?
"Толерантен християнин" е оксиморон.
цитирайУбеждение, че НЕЩО ... Е ИСТИНА.
Убеждение, което почива на какво? На вяра!
И къде отива логиката, ЕЛЕМЕНТАРНАТА.
цитирайУбеждение, което почива на какво? На вяра!
И къде отива логиката, ЕЛЕМЕНТАРНАТА.
Елементарната логика просто отива на майната си.
цитирай
40.
romanticgirl25 -
Не бъди толкова сигурен че няма. Не богохулствай. Вземи от безплатните молиттвеници, има молби и възваления когато си сам, когато си тъжен, съкрушен, когато те
15.10.2013 10:08
15.10.2013 10:08
нямаш представа колко добре дейдтват тези молитви.
помисли защо си оставен жив? Защо? защото Той на небето вижда че искаш още да обичаш и да ис обичан и вместо да пишеш тиради за Смъртта то направи тирада и ода за Бог!
Научи детенцето си да се моли.
Бог е велик! Ако имаше само доброта ще е толкова скучно. И няма да оценим доброто!
Ако се молиш ще ти се даде!
Повярвай....
цитирайпомисли защо си оставен жив? Защо? защото Той на небето вижда че искаш още да обичаш и да ис обичан и вместо да пишеш тиради за Смъртта то направи тирада и ода за Бог!
Научи детенцето си да се моли.
Бог е велик! Ако имаше само доброта ще е толкова скучно. И няма да оценим доброто!
Ако се молиш ще ти се даде!
Повярвай....
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене