1.
rouzy -
Л.Беров
05.07.2011 16:15
05.07.2011 16:15
През 1990 г. Любен Беров става съветник на президента Желю Желев, а на 30 декември 1992 година оглавява експертно правителство, подкрепено от Движението за права и свободи (ДПС) и Българската социалистическа партия (БСП).
От 1995 до 1997 г. е член, а от 1997 г. е председател на Съвета на директорите на "Селскостопанска кредитна централа" АД. От 1996 е председател на Пленарния съвет на Българо-руската инвестиционна банка (днес СИБАНК). От 1998 г. е председател на Съвета на директорите на "Агропродукт Б" АД, София.
Добре обработената машина на управленията на "вчерашните" и днешните правителства.
цитирайОт 1995 до 1997 г. е член, а от 1997 г. е председател на Съвета на директорите на "Селскостопанска кредитна централа" АД. От 1996 е председател на Пленарния съвет на Българо-руската инвестиционна банка (днес СИБАНК). От 1998 г. е председател на Съвета на директорите на "Агропродукт Б" АД, София.
Добре обработената машина на управленията на "вчерашните" и днешните правителства.
2.
rouzy -
И пак името на А. Доган замесено в правителството на Беров
05.07.2011 16:19
05.07.2011 16:19
Битките на кабинета „Беров" продължават повече от десет години, защото правителството на професора по икономика на практика се оказа пилотен политически проект. Главният му мениджър - Ахмед Доган, и до днес счита, че експериментът е бил успешен. На същото мнение са и АСП идеолозите Димитър Луджев и Асен Мичковски. „Беров беше човек с достойнство и успя да направи голяма част от това, което СДС трябваше да свърши", категоричен е Асен Мичковски (в момента ексдепутатът е зам.-председател на съвета на директорите на „Селена Холдинг" АД. Назначенията на министри в това правителство според него станали „на базата на лични познанства". От квотата на АСП били Румен Биков (министър на промишлеността) и Валентин Карабашев (зам. министър-председател и министър на търговията). Лично президентът Желю Желев предложил на Доган съветника си Любен Беров за премиер.
Кой изпра парите на "Стомана", "Елпида" и Си-банк? Къде са спестяванията на българският народ?
цитирайКой изпра парите на "Стомана", "Елпида" и Си-банк? Къде са спестяванията на българският народ?
Първите на сцената след подпалването на партийния дом застанаха оплювачите - недоволните от комунизма - всички студенти, млади кадри на новото време, защитиха демокрацията и прокараха пътя към новия "социализъм-капитализъм" с привкус на демократични промени. Уж за добро, а то какво излезе по-късно?
цитирай
4.
golden -
Ето и един откъс от изказването на премиера Беров през съмишлениците си.
05.07.2011 17:09
05.07.2011 17:09
„Искате ли вместо те да ни свалят, ние да ги изпъдим?", пита министрите от кабинета си Любен Беров през лятото на 1994 година.
Три месеца по-късно, на 17 октомври оставката на правителството е факт. Предварително професорът по икономика е пожелал той да избере датата за сдаване на властта.
Десет години по-късно въпреки противоположните мнения за управлението на Беров (30.12.1992 г. - 17.10.1994 г.) политиците са единодушни, че това е уникалното правителство на прехода. По няколко причини:
1. Защото дойде на власт с мандата на ДПС, избрано бе от БСП и декларира, че ще изпълнява програмата на СДС.
2. Защото за първи път в парламента се формира т. нар. динамично мнозинство (нещо, което сега нововремци наричат тематична коалиция, а НДСВ - групи по интереси).
3. Защото постави своеобразен рекорд по вотове на недоверие (шест за по-малко от две години).
4. Защото само се отказа от властта (в това отношение уникалността на Беров може да бъде оспорвана само от Филип Димитров - единствения министър-председател, който си тръгна от „Дондуков" 1 след поискан вот на доверие).
цитирайТри месеца по-късно, на 17 октомври оставката на правителството е факт. Предварително професорът по икономика е пожелал той да избере датата за сдаване на властта.
Десет години по-късно въпреки противоположните мнения за управлението на Беров (30.12.1992 г. - 17.10.1994 г.) политиците са единодушни, че това е уникалното правителство на прехода. По няколко причини:
1. Защото дойде на власт с мандата на ДПС, избрано бе от БСП и декларира, че ще изпълнява програмата на СДС.
2. Защото за първи път в парламента се формира т. нар. динамично мнозинство (нещо, което сега нововремци наричат тематична коалиция, а НДСВ - групи по интереси).
3. Защото постави своеобразен рекорд по вотове на недоверие (шест за по-малко от две години).
4. Защото само се отказа от властта (в това отношение уникалността на Беров може да бъде оспорвана само от Филип Димитров - единствения министър-председател, който си тръгна от „Дондуков" 1 след поискан вот на доверие).
ЗАЩОТО, това влиза в Историята на България и прехода от комунизъм към демокрация и пазарна икономика. Нещо, което западните държави бяха осъществили по времето, когато в България народа вееше червените знамена и лозунгите "КПСС" И " БКП" и си мислеше че с 60 лв/ месечна заплата ще хване Господ за " шлифера" и ще построи истинският комунизъм. Тази държава България и нейния уверен в "светлото бъдеще" народ, днес е изправен пред дилемата - " ДА БЪДЕ ИЛИ ДА НЕ БЪДЕ" .
цитирай
6.
marley -
Властелинът на земеделието -
05.07.2011 17:49
05.07.2011 17:49
Любен Беров - властелинът на земеделието
През 1998 г. Любен Беров регистрира фирма „Агропродукт Б", в която съсобственици са и пловдивският бизнесмен Георги Гергов, основателят на Тексимбанк Георги Найденов, както и двама министри от кабинета му - Георги Танев и Христо Тотев. Първоначалната идея на съдружниците е да насочат дейността на фирмата към производство на соеви продукти и зеленчукови сокове. Тотев намира дори терен за изграждане на производствените цехове - в Костинброд. Първата министерска реколта от моркови обаче изгнива и секва селскостопанският оптимизъм на собствениците. В момента дейността на „Агропродукт Б" АД е замразена. Подобна е и съдбата на регистрирания от Беров в съдружие с банкера Емил Кюлев Селскостопански производствен център.
По-късно Кюлев го убиват и сътрудниците се разпръскват. Така земеделието умира за бившия премиер и приятелите му.
Ние българите не сме бедни финансово, ние сме бедни - духовно.
Липсва ни самоуважението на оцелял народ, оцелял през вековете и наследник на богатствата оставени от древните като реликви.
Забързан в ежедневието си, днес българинът мисли - откъде да изкара повече пари, че да му останат и за черни дни - като остарее. Затова, българинът няма време и памет за старите неща от живота. Бързо забравя миналото си, не се учи от грешките си, затова не е щастлив.
цитирайПрез 1998 г. Любен Беров регистрира фирма „Агропродукт Б", в която съсобственици са и пловдивският бизнесмен Георги Гергов, основателят на Тексимбанк Георги Найденов, както и двама министри от кабинета му - Георги Танев и Христо Тотев. Първоначалната идея на съдружниците е да насочат дейността на фирмата към производство на соеви продукти и зеленчукови сокове. Тотев намира дори терен за изграждане на производствените цехове - в Костинброд. Първата министерска реколта от моркови обаче изгнива и секва селскостопанският оптимизъм на собствениците. В момента дейността на „Агропродукт Б" АД е замразена. Подобна е и съдбата на регистрирания от Беров в съдружие с банкера Емил Кюлев Селскостопански производствен център.
По-късно Кюлев го убиват и сътрудниците се разпръскват. Така земеделието умира за бившия премиер и приятелите му.
Ние българите не сме бедни финансово, ние сме бедни - духовно.
Липсва ни самоуважението на оцелял народ, оцелял през вековете и наследник на богатствата оставени от древните като реликви.
Забързан в ежедневието си, днес българинът мисли - откъде да изкара повече пари, че да му останат и за черни дни - като остарее. Затова, българинът няма време и памет за старите неща от живота. Бързо забравя миналото си, не се учи от грешките си, затова не е щастлив.
Ами така е,статията е точна.Комунистите си построиха капитализъм(по руско-съветски образец) и сега, освен политическата власт, имат и икономическата, и ако някой си мисли,че от тази измет може да има оттърване с избори и тем подобни неща,жестоко се лъже.От комунист валст и от прасе мас ,се вземат само с нож!
Иначе,вярно е, народа лесно се лъже,толкова лесно ,че чак невероятно.Ето,преди две години,другарите сложиха под политическите прожектори един макак и народа с въодушевление (особено женската част от електората),сълзи,цветя и т.н. го избра.
цитирайИначе,вярно е, народа лесно се лъже,толкова лесно ,че чак невероятно.Ето,преди две години,другарите сложиха под политическите прожектори един макак и народа с въодушевление (особено женската част от електората),сълзи,цветя и т.н. го избра.
rouzy написа:
През 1990 г. Любен Беров става съветник на президента Желю Желев, а на 30 декември 1992 година оглавява експертно правителство, подкрепено от Движението за права и свободи (ДПС) и Българската социалистическа партия (БСП).
От 1995 до 1997 г. е член, а от 1997 г. е председател на Съвета на директорите на "Селскостопанска кредитна централа" АД. От 1996 е председател на Пленарния съвет на Българо-руската инвестиционна банка (днес СИБАНК). От 1998 г. е председател на Съвета на директорите на "Агропродукт Б" АД, София.
Добре обработената машина на управленията на "вчерашните" и днешните правителства.
От 1995 до 1997 г. е член, а от 1997 г. е председател на Съвета на директорите на "Селскостопанска кредитна централа" АД. От 1996 е председател на Пленарния съвет на Българо-руската инвестиционна банка (днес СИБАНК). От 1998 г. е председател на Съвета на директорите на "Агропродукт Б" АД, София.
Добре обработената машина на управленията на "вчерашните" и днешните правителства.
---------------------------------
В повечето бивши соц-ком страни едни и същи властимащи само си сменят местата. Така е записано в червената книжка на партията столетница.
Който не вярва, да пита някой " социалист".
rouzy написа:
Битките на кабинета „Беров" продължават повече от десет години, защото правителството на професора по икономика на практика се оказа пилотен политически проект. Главният му мениджър - Ахмед Доган, и до днес счита, че експериментът е бил успешен. На същото мнение са и АСП идеолозите Димитър Луджев и Асен Мичковски. „Беров беше човек с достойнство и успя да направи голяма част от това, което СДС трябваше да свърши", категоричен е Асен Мичковски (в момента ексдепутатът е зам.-председател на съвета на директорите на „Селена Холдинг" АД. Назначенията на министри в това правителство според него станали „на базата на лични познанства". От квотата на АСП били Румен Биков (министър на промишлеността) и Валентин Карабашев (зам. министър-председател и министър на търговията). Лично президентът Желю Желев предложил на Доган съветника си Любен Беров за премиер.
Кой изпра парите на "Стомана", "Елпида" и Си-банк? Къде са спестяванията на българският народ?
Кой изпра парите на "Стомана", "Елпида" и Си-банк? Къде са спестяванията на българският народ?
golden написа:
Първите на сцената след подпалването на партийния дом застанаха оплювачите - недоволните от комунизма - всички студенти, млади кадри на новото време, защитиха демокрацията и прокараха пътя към новия "социализъм-капитализъм" с привкус на демократични промени. Уж за добро, а то какво излезе по-късно?
----------------------------
Защо тогава днес тези младежи са недоволни? Нали искаха друг режим, а не " социализъм".
[quote=mobbidik]и днес пак се повтаря действието - манипулация.
И днес пак тези които ревяха срещу БСП и ДПС - днес ревът срещу ГЕРБ и пак са недоволни и пак..... Това - българите са хора на НЕДАВАЛСТВОТО!!!
Вечно недоволни, вечно "бедни". А на улицата не можеш да пресечеш, защото колите вървят една след друга, никой не ти дава предимство и не спира на пешеходната пътека - пък нека бензина да е почти 3 лева.
------------------------
Вече колко години народа български се лъже?
ама погледнато реално - има ли некорумпирани млади политици - без протекции и червени книжки - младежи неопетнени от бившия режим?
цитирайИ днес пак тези които ревяха срещу БСП и ДПС - днес ревът срещу ГЕРБ и пак са недоволни и пак..... Това - българите са хора на НЕДАВАЛСТВОТО!!!
Вечно недоволни, вечно "бедни". А на улицата не можеш да пресечеш, защото колите вървят една след друга, никой не ти дава предимство и не спира на пешеходната пътека - пък нека бензина да е почти 3 лева.
------------------------
Вече колко години народа български се лъже?
ама погледнато реално - има ли некорумпирани млади политици - без протекции и червени книжки - младежи неопетнени от бившия режим?
marley написа:
Любен Беров - властелинът на земеделието
През 1998 г. Любен Беров регистрира фирма „Агропродукт Б", в която съсобственици са и пловдивският бизнесмен Георги Гергов, основателят на Тексимбанк Георги Найденов, както и двама министри от кабинета му - Георги Танев и Христо Тотев. Първоначалната идея на съдружниците е да насочат дейността на фирмата към производство на соеви продукти и зеленчукови сокове. Тотев намира дори терен за изграждане на производствените цехове - в Костинброд. Първата министерска реколта от моркови обаче изгнива и секва селскостопанският оптимизъм на собствениците. В момента дейността на „Агропродукт Б" АД е замразена. Подобна е и съдбата на регистрирания от Беров в съдружие с банкера Емил Кюлев Селскостопански производствен център.
По-късно Кюлев го убиват и сътрудниците се разпръскват. Така земеделието умира за бившия премиер и приятелите му.
Ние българите не сме бедни финансово, ние сме бедни - духовно.
Липсва ни самоуважението на оцелял народ, оцелял през вековете и наследник на богатствата оставени от древните като реликви.
Забързан в ежедневието си, днес българинът мисли - откъде да изкара повече пари, че да му останат и за черни дни - като остарее. Затова, българинът няма време и памет за старите неща от живота. Бързо забравя миналото си, не се учи от грешките си, затова не е щастлив.
През 1998 г. Любен Беров регистрира фирма „Агропродукт Б", в която съсобственици са и пловдивският бизнесмен Георги Гергов, основателят на Тексимбанк Георги Найденов, както и двама министри от кабинета му - Георги Танев и Христо Тотев. Първоначалната идея на съдружниците е да насочат дейността на фирмата към производство на соеви продукти и зеленчукови сокове. Тотев намира дори терен за изграждане на производствените цехове - в Костинброд. Първата министерска реколта от моркови обаче изгнива и секва селскостопанският оптимизъм на собствениците. В момента дейността на „Агропродукт Б" АД е замразена. Подобна е и съдбата на регистрирания от Беров в съдружие с банкера Емил Кюлев Селскостопански производствен център.
По-късно Кюлев го убиват и сътрудниците се разпръскват. Така земеделието умира за бившия премиер и приятелите му.
Ние българите не сме бедни финансово, ние сме бедни - духовно.
Липсва ни самоуважението на оцелял народ, оцелял през вековете и наследник на богатствата оставени от древните като реликви.
Забързан в ежедневието си, днес българинът мисли - откъде да изкара повече пари, че да му останат и за черни дни - като остарее. Затова, българинът няма време и памет за старите неща от живота. Бързо забравя миналото си, не се учи от грешките си, затова не е щастлив.
---------------------------
Провали се като политик, провали се и като земеделец.
13.
kozme -
Кой подложи динена кора на Беров
05.07.2011 20:24
05.07.2011 20:24
Един очевидец разказва:
"Колкото до избирането му за премиер, спомням си, че седяхме на заседание на кабинета, когато дойде един дежурен и го повика. А той ми каза: “Денчев, сега Жельо сигурно ме вика, за да ме прави министър-председател, а на мен, честно казано, не ми се иска.” Отговорих му: “Как така не ти се иска? Ти си човек, който има опит, знае много.” Но той ми сподели, че има вътрешно чувство на несъгласие. Беров отиде на среща с Желев и после ми каза, че все пак е приел, защото вътрешното му несъгласие с този пост е незначително пред това да се поеме отговорност в момента".
цитирай"Колкото до избирането му за премиер, спомням си, че седяхме на заседание на кабинета, когато дойде един дежурен и го повика. А той ми каза: “Денчев, сега Жельо сигурно ме вика, за да ме прави министър-председател, а на мен, честно казано, не ми се иска.” Отговорих му: “Как така не ти се иска? Ти си човек, който има опит, знае много.” Но той ми сподели, че има вътрешно чувство на несъгласие. Беров отиде на среща с Желев и после ми каза, че все пак е приел, защото вътрешното му несъгласие с този пост е незначително пред това да се поеме отговорност в момента".
14.
kozme -
И още-
05.07.2011 20:24
05.07.2011 20:24
"По стечение на политическите обстоятелства и ограничено във времето, Желев тогава имаше силни позиции и възможност да предлага на политическите сили решения. Но това съвсем не означава реална политическа мощ на самия президент. Аз лично и до днес се съмнявам, например че т.нар. “Боянски ливади” беше най-доброто от политическа гледна точка".
цитирай
15.
kozme -
Казват, че това правителство било на "Мултигруп"
05.07.2011 20:25
05.07.2011 20:25
"Доколко това правителство беше на Мултигруп, както го наричаха?
Етикетът беше лепнат по-късно от Ренета Инджова (служебен премиер б.р.), която така го определи единствено с цел да гради собствен политически имидж. Между другото, този имидж така и не є послужи. Трябва да ви припомня, че след нея поредица от политици, които търсят начин да оправдаят собствената си политическа недостатъчност, използваха Мултигруп като сапун за измиване на собствената си мръсотия. С това обаче в никакъв слручай не искам да идеализирам този икономически субект. Свидетел съм как много други правителства в доста по-голяма степен имаха връзки с Мултигруп. В правителството на Беров нямаше такива връзки. А доколко икономическите групировки имаха влияние върху кабинета, може да се разбере от това каква полза са имали от него. Мултигруп нямаше голяма полза от правителствата на Филип Димитров, Любен Беров и Жан Виденов. Ще ви кажа още една подробност и това е, че именно Филип Димитров стана причината лично аз да се запозная с Илия Павлов".
цитирай Етикетът беше лепнат по-късно от Ренета Инджова (служебен премиер б.р.), която така го определи единствено с цел да гради собствен политически имидж. Между другото, този имидж така и не є послужи. Трябва да ви припомня, че след нея поредица от политици, които търсят начин да оправдаят собствената си политическа недостатъчност, използваха Мултигруп като сапун за измиване на собствената си мръсотия. С това обаче в никакъв слручай не искам да идеализирам този икономически субект. Свидетел съм как много други правителства в доста по-голяма степен имаха връзки с Мултигруп. В правителството на Беров нямаше такива връзки. А доколко икономическите групировки имаха влияние върху кабинета, може да се разбере от това каква полза са имали от него. Мултигруп нямаше голяма полза от правителствата на Филип Димитров, Любен Беров и Жан Виденов. Ще ви кажа още една подробност и това е, че именно Филип Димитров стана причината лично аз да се запозная с Илия Павлов".
16.
kozme -
Кой е очевидецът: Стоян Денчев.(в.Политика", 2006)
05.07.2011 20:29
05.07.2011 20:29
Стоян Денчев, главен секретар на Министерския съвет (1992-1994):
-"Луканов и Луджев променяха политиката на кабинета "Беров"
Самонадлъгването в дясното пространство започна още при правителството на Филип Димитров".
цитирай-"Луканов и Луджев променяха политиката на кабинета "Беров"
Самонадлъгването в дясното пространство започна още при правителството на Филип Димитров".
17.
kozme -
Падането на кабинета Беров -
05.07.2011 20:31
05.07.2011 20:31
Защо падна кабинетът “Беров”?
"Защото му беше време да падне. Пак подчертавам, че това беше кабинет на големия компромис, който трябваше да направи определено политическо действие в конкретен момент и изпълни ролята си. Този кабинет беше атакуван отляво и отдясно. Естествено пряко беше атакуван и самият министър-председател Беров. Но трябва да се знае, че подобно отношение не беше характерно само за този кабинет. Аз съм работил и в правителствата на Димитър Попов и Филип Димитров. Проблемите на всички тези кабинети бяха едни и същи, идващи от осъществяването на прехода на България. И още нещо. Политиките и програмите бяха различни, но хората в голямата си част - едни и същи. По времето на Димитър Попов започнах работа в МС по покана на покойния Илко Ескенази. Този кабинет смени плоскостта на социалистическия тип икономика. Не можете да си представите какъв ентусиазъм имаше в това правителството. От една страна, бяха Луджев, Иван Костов, Иван Пушкаров, а от другата Александър Томов и хора, които са били във властта. И двете лобита искаха да се докажат едно на друго и се получаваше сериозна конкуренция на идеи, което по принцип беше нещо позитивно. При правителството на Филип Димитров започнаха политическите игри със смяната на Луджев и Пушкаров, тогава се чудеха кой още да си отиде. Впрочем, политическото самонадлъгване в дясното пространство започна именно по времето на този кабинет. Но сам по себе си Филип Димитров имаше идеята, че работи за България. Нещо ново в българската политическа практика беше, че той поиска вот на доверие. Можеше и да не го поиска. Този акт говори за морал. Тогава обаче започнаха и назначенията по партийна линия".
цитирай "Защото му беше време да падне. Пак подчертавам, че това беше кабинет на големия компромис, който трябваше да направи определено политическо действие в конкретен момент и изпълни ролята си. Този кабинет беше атакуван отляво и отдясно. Естествено пряко беше атакуван и самият министър-председател Беров. Но трябва да се знае, че подобно отношение не беше характерно само за този кабинет. Аз съм работил и в правителствата на Димитър Попов и Филип Димитров. Проблемите на всички тези кабинети бяха едни и същи, идващи от осъществяването на прехода на България. И още нещо. Политиките и програмите бяха различни, но хората в голямата си част - едни и същи. По времето на Димитър Попов започнах работа в МС по покана на покойния Илко Ескенази. Този кабинет смени плоскостта на социалистическия тип икономика. Не можете да си представите какъв ентусиазъм имаше в това правителството. От една страна, бяха Луджев, Иван Костов, Иван Пушкаров, а от другата Александър Томов и хора, които са били във властта. И двете лобита искаха да се докажат едно на друго и се получаваше сериозна конкуренция на идеи, което по принцип беше нещо позитивно. При правителството на Филип Димитров започнаха политическите игри със смяната на Луджев и Пушкаров, тогава се чудеха кой още да си отиде. Впрочем, политическото самонадлъгване в дясното пространство започна именно по времето на този кабинет. Но сам по себе си Филип Димитров имаше идеята, че работи за България. Нещо ново в българската политическа практика беше, че той поиска вот на доверие. Можеше и да не го поиска. Този акт говори за морал. Тогава обаче започнаха и назначенията по партийна линия".
показните убийства. Тогава и съдебната система не работеше - ползваше годишния си отпуск и неможа да отреагира навреме. Мултигруп създаде тогава много корумпирани политици, които си правеха "номера" един на друг като истински театрални артисти от класа. и сега са същите, артисти от класа.
цитирай
19.
анонимен -
Анализът е верен. Не съм съгласен ...
05.07.2011 20:57
05.07.2011 20:57
Анализът е верен. Не съм съгласен само с едно. Не може неуспехите на "прехода" постоянно да се приписват на комунистите. Дори и при максимална мобилизация, те не надхвърлят 1/5 от населението на страната. Освен това сме в НАТО и ЕС, а американските посланници се изживяват като български министър-председатели. Цялата ни външна и вътрешна политика се ръководи от САЩ (справка Уикиликс). За медиите да не говорим. Денонощно заливат електората със злобен антикомунизъм. Е какви по-добри условия от това, да цъфнат плодовете на демокрацията, а? Нооооо, не цъфват. И само много прост човек, или болнав антикомунист може да подължава да оправдава неуспеихите със зловредното действие на митичните комунисти. А истината е, че това са възможностити на тая неолиберална система, изградена на принципите на индивидуализма и егоизма. Защото това разслоява фатално обществото, а мизерията и разкоша не крачат в единен строй. Изтърканите клишета на антикомунизма може да успокояват простите хорица, но нямат никаква практическа стойност и само отдалечават решението на въпросите. Дано сте ме разбрали.
цитирайChe koi li ne se doseshta za scenaria-ne IM trjabva narod buden i dovolen ot jivota s dostatachno pari ot rabota, a im trjabvat pihtii-i uj vse vremenno, a to zjalata rabota e za zemjata ni,za teritoriata i onezi otgore-upravlenzite sa nai-golemia malshans za Asparuhovata misia- kato se pochne ot poslednite 10 g. na "Tatovoto" im upravlenie, ta do sega -
цитирайдемокрацията!
Нейната особеност е, че демократите винаги приписват постиженията си на комунистите :)
Какви са тия комунисти, които управляват ЕС, САЩ, НАТО, Световната банда, МВФ...? Не се казва...
Понеже комунистите управляват всичко от потъването на Антлантида насам, затова основната медийна пропаганда на днешния демократичен режим все е срещу тях :)
Обаче на демократ логика не му трябва - дай му банани :)
цитирайНейната особеност е, че демократите винаги приписват постиженията си на комунистите :)
Какви са тия комунисти, които управляват ЕС, САЩ, НАТО, Световната банда, МВФ...? Не се казва...
Понеже комунистите управляват всичко от потъването на Антлантида насам, затова основната медийна пропаганда на днешния демократичен режим все е срещу тях :)
Обаче на демократ логика не му трябва - дай му банани :)
22.
kozme -
Демокрацията
06.07.2011 22:20
06.07.2011 22:20
balkanec написа:
демокрацията!
Нейната особеност е, че демократите винаги приписват постиженията си на комунистите :)
Какви са тия комунисти, които управляват ЕС, САЩ, НАТО, Световната банда, МВФ...? Не се казва...
Понеже комунистите управляват всичко от потъването на Антлантида насам, затова основната медийна пропаганда на днешния демократичен режим все е срещу тях :)
Обаче на демократ логика не му трябва - дай му банани :)
Нейната особеност е, че демократите винаги приписват постиженията си на комунистите :)
Какви са тия комунисти, които управляват ЕС, САЩ, НАТО, Световната банда, МВФ...? Не се казва...
Понеже комунистите управляват всичко от потъването на Антлантида насам, затова основната медийна пропаганда на днешния демократичен режим все е срещу тях :)
Обаче на демократ логика не му трябва - дай му банани :)
------------------------------------------
е доста старо управление. Първите държавни образувания, за които се предполага, че може би са имали демократично устройство са ранните шумерски градове-държави. Подобна протодемокрация съществува за известно време и при мидийците през 6 век пр.н.е. преди Дарий I да обяви, че най-добрата монархия е по-добра от най-добрата демокрация и най-добрата олигархия
andri написа:
----------------------------
Стига с тоя нож, измисли нещо по-съществено.
nkf написа:
Ами така е,статията е точна.Комунистите си построиха капитализъм(по руско-съветски образец) и сега, освен политическата власт, имат и икономическата, и ако някой си мисли,че от тази измет може да има оттърване с избори и тем подобни неща,жестоко се лъже.От комунист валст и от прасе мас ,се вземат само с нож!
Иначе,вярно е, народа лесно се лъже,толкова лесно ,че чак невероятно.Ето,преди две години,другарите сложиха под политическите прожектори един макак и народа с въодушевление (особено женската част от електората),сълзи,цветя и т.н. го избра.
Иначе,вярно е, народа лесно се лъже,толкова лесно ,че чак невероятно.Ето,преди две години,другарите сложиха под политическите прожектори един макак и народа с въодушевление (особено женската част от електората),сълзи,цветя и т.н. го избра.
----------------------------
Стига с тоя нож, измисли нещо по-съществено.
Това с ножа трябва да се повтаря винаги, за да може да се разбере,усвои и приложи.Когато не се разбира колко важно е дадено нещо, се налага да се набива в главите. Така,едно време,Марк Катон Стари завършвал всяка своя реч с "Carthago delenda".Сега схващаш ли или трябва да се обяснява още?Що се отнася до ...същественото (някак си ми се струва,че не си много наясно какво точно е същественото, в случая), ще стигнем и до него.Обаче сега правим първите стъпки,а те са...От комунист власт и от прасе мас се вземат само с нож!
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене